Tunti­kuvaukset

Tarjonta vaihtelee sesongin mukaisesti

Kuntosali Start

Turvallisesti tutuksi 45min -tunnilla laitteet tulevat tutuiksi, opit kuntosalilaitteiden asetukset, sopivat painot ja oikean suoritustekniikan. Tämän jälkeen omatoiminen harjoittelu sujuu paremmin. Sopii hyvin kaikenkuntoisille.

Kuntosali Next

Monipuolinen lihaskuntotunti, jossa harjoitellaan oman kehon painoilla, lisänä kahvakuulia ja käsipainoja.

Pilates

Pilates vahvistaa erityisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia. Tavoitteena on palauttaa selän luonnollinen asento sekä poistaa turhia jännityksiä kehosta.

Jooga

Joogatunnilla haetaan kokonaisvaltaista hyvinvointia kunnosta tai iästä riippumatta. Harjoituksissa tehdään kehon erilaisia asentoja ja venytyksiä omaa kehoa kuunnellen.

Yin jooga

Rauhallinen joogan laji. Teemme asentoja pehmeillä venytyksillä, joissa pysytään useampia minuutteja. Näin ollen vaikutukset ulottuvat aina sidekudoksiin asti. Tätä joogaa harjoitellessa opit passiivisen harjoituksen ja rentoutumisen taidon. Yin jooga- asennot stimuloivat myös meridiaaneja. Mieli ja keho rauhoittuu, harjoitus lisää liikkuvuutta ja rentouttaa.

M.A.X Training

Kaikille, jotka haluavat haastaa itseään, nauttia hikisestä ja mukaansatempaavasta treenistä. Tehokkaita ja helppoja liikesarjoja. M.A.X vahvistaa ja kiinteyttää jalkoja, pakaroita ja ylä- ja keskivartaloa, parantaa tasapainoa ja koordinaatiokykyä sekä tehostaa rasva-aineenvaih-duntaa. Välineenä vain oma keho ja step-lauta.

Vesijuoksu

Jokaiselle sopiva, tehokas vesiliikuntatunti. Tunnilla käytetään vesijuoksuvyötä, jonka saat ohjaajalta veloituksetta lainaksi, tai jos haluat käyttää omaa vesijuoksuvyötä, sekin sopii.

Vesijumppa

Monipuolinen vesiliikuntatunti, joka soveltuu kaikille. Tarvittavat välineet saat ohjaajalta.

Kahvakuula

Tehokas koko kehon harjoitus kahvakuulalla.

Body Shaper

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa, kevyitä lisäpainoja tai vastuskuminauhoja. Treeni päättyy kevyeen venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja vartaloa tehokkaasti kiinteyttävä treeni.

SuomiPop

Helppoa, hauskaa ja hikistä. Tunnilla soi tuttu ja tarttuva suomalainen iskelmämusiikki. Tunti koostuu helpoista askelluskappaleista, joissa syke nousee sekä tehokkaasta lihaskunto-osuudesta.

Kehonhuolto

Fysioterapeutin pitämä tunti, jossa keskitytään tuki- ja liikuntaelimistön (niskahartiaseutu ja selkä) omahoitoon teoriassa ja käytännössä. Vahvistetaan kehon tukilihaksia sekä kehon liikkuvuutta erilaisia metodeita sekä myös välineitä hyödyntäen. Tämä on se tunti, johon uskallat tulla, mikäli sinulla on näiden alueiden kanssa ongelmia tai ennaltaehkäisy tavoitteena.

Kuntotanssi

Kuntotanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu tanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Laji sopii kaikille ja paria ei tanssiin tarvitse.

Merenneitouinti

Nauti uudenlaisesta liikunta- ja uintikokemuksesta! Merenneitouinnissa käytät kehoa kokonaisvaltaisesti ja löydät treenin ohella aivan uuden vedenalaisen maailman. Osallistu ja löydä sisäinen merenneitosi tai merileijonasi.

Aqua Zumba

Tunti rakentuu tanssillisesta osuudesta, jossa bailataan ja pidetään hauskaa erilaisten rytmien ja populaarimusiikin tahdissa. Sopii kaikille ja kaikenkuntoisille, joille vesi elementtinä on sopiva.

10-KERRAN JUMPPA-/VESIJUMPPA­KORTTI  85,00 €

Voimassa 12 kk

KERTAMAKSU JUMPAT JA VESILIIKUNNAT 13,00 €
(Hotelliasukkkaat 6,00 €)

Tutustu ryhmäliikunta­kalenteriin!