Tunti­kuvaukset

Tarjonta vaihtelee sesongin mukaisesti

Salsa

Salsatunnilla koet aidon kuubalaisen salsan iloisuuden, energian ja tanssin huuman. Salsa on mitä parasta tanssikuntoliikuntaa. Se on rytmiltään koukuttavan helppoa, mutta parhaimmillaan täynnä näyttävyyttä ja rytmin vaihtelua. Tunnin aikana tanssimme salsaa yhdistettynä sitä myös muihin rytmeihin kuten mamboon, cha cha chaahan ja soniin. Kuubalainen salsa sopii ihan kaikille!

Body Shaper

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa, kevyitä lisäpainoja tai vastuskuminauhoja. Treeni päättyy kevyeen venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja vartaloa tehokkaasti kiinteyttävä treeni.

Booty Lift

Booty Lift on yhdistelmä tehokasta ja rankkaa harjoittelua sekä jaloille, pakaroille että keskivartalolle. Liikkeet suoritetaan musiikin tahdissa. Jokaisen on helppo sovittaa tunnin teho omiin edellytyksiinsä. Tunnilla käytetään kuminauhaa.

Merenneitouinti

Nauti uudenlaisesta liikunta- ja uintikokemuksesta! Merenneitouinnissa käytät kehoa kokonaisvaltaisesti ja löydät treenin ohella aivan uuden vedenalaisen maailman. Osallistu ja löydä sisäinen merenneitosi tai merileijonasi.

Pilates

Pilates vahvistaa erityisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia. Tavoitteena on palauttaa selän luonnollinen asento sekä poistaa turhia jännityksiä kehosta.

Jooga

Joogatunnilla haetaan kokonaisvaltaista hyvinvointia kunnosta tai iästä riippumatta. Harjoituksissa tehdään kehon erilaisia asentoja ja venytyksiä omaa kehoa kuunnellen.

Zumbamix

Zumbamixissä tanssitaan latinalaisten tanssirytmien merenguen, salsan, reggaetonin, bachatan, cha cha chaan ja viimeisimpien listahittien tahdeissa. Zumbamix on yhtäaikaa hauska ja erittäin tehokas intervallityyppinen tanssiliikuntamuoto, jossa tarkoitus on tanssia paljon, pitää liikkeet mahdollisimman helppoina ja syke korkealla. Zumbamix sopii jokaiselle nuoresta vanhempaan.

M.A.X Training

Kaikille, jotka haluavat haastaa itseään, nauttia hikisestä ja mukaansatempaavasta treenistä. Tehokkaita ja helppoja liikesarjoja. M.A.X vahvistaa ja kiinteyttää jalkoja, pakaroita ja ylä- ja keskivartaloa, parantaa tasapainoa ja koordinaatiokykyä sekä tehostaa rasva-aineenvaih-duntaa. Välineenä vain oma keho ja step-lauta.

Hydrotraining

Hydrotraining on vesiurheilumuoto, jossa treenit koostuvat monipuolisista allasosuuksista ja aika ajoin noustaan myös altaan reunalle harjoittelemaan kehon omalla painolla. Sopii kaikille ikään tai liikunta-taustaan katsomatta!

Kahvakuula

Tehokas koko kehon harjoitus kahvakuulalla.

Lavis

Lavis lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo var-paille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

Fascia Method

Fascia Method -konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Fascia Method sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.

10-KERRAN JUMPPA-/VESIJUMPPA­KORTTI  83,00 €

Voimassa 12 kk

KERTAMAKSU JUMPAT JA VESILIIKUNNAT 13,00 €

Tutustu ryhmäliikunta­kalenteriin!