Tunti­kuvaukset

Tuntivalikoima vaihtelee sesongin mukaisesti

Koko kropan kuntosalitreeni

Monipuolinen treeni, joka soveltuu kaikille. Hyödynnetään kuntosalilaitteita, kehonpainoa, käsipainoja ja muita kuntosalin välineitä, koko kroppaa samalla treenaten!

Pilates

Pilates vahvistaa erityisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia. Tavoitteena on palauttaa selän luonnollinen asento sekä poistaa turhia jännityksiä kehosta.

Yin jooga

Rauhallinen joogan laji. Teemme asentoja pehmeillä venytyksillä, joissa pysytään useampia minuutteja. Näin ollen vaikutukset ulottuvat aina sidekudoksiin asti. Tätä joogaa harjoitellessa opit passiivisen harjoituksen ja rentoutumisen taidon. Yin jooga -asennot stimuloivat myös meridiaaneja ja aktivoivat parasympaattista hermostoa. Mieli ja keho rauhoittuu, harjoitus lisää liikkuvuutta ja rentouttaa.

Vesijumppa

Monipuolinen vesiliikuntatunti, joka soveltuu kaikille. Tarvittavat välineet saat ohjaajalta.

SuomiPop

Helppoa, hauskaa ja hikistä. Tunnilla soi tuttu ja tarttuva suomalainen iskelmämusiikki. Tunti koostuu helpoista askelluskappaleista, joissa syke nousee sekä tehokkaasta lihaskunto-osuudesta.

Jooga

Hathajoogassa tehdään rauhallista ja lempeän meditatiivista joogaa hengityksen tahdissa. Joogan tarkoituksena on rauhoittaa mieltä, ylläpitää terveyttä ja parantaa liikkuvuutta lempein, kehoa ryhdistävin ja vahvistavin liikkein. Hathajoogaan voi tulla ilman aikaisempaa joogakokemusta, ja se sopii sekä aloittelijoille kuin aiemmin jooganneille. Tunneilla voidaan tehdä myös hengitys-, rentoutumis- ja keskittymisharjoituksia. Joskus käytämme myös äänimaljoja rentoutuksen apuna.

M.A.X Training

Kaikille, jotka haluavat haastaa itseään, nauttia hikisestä ja mukaansatempaavasta treenistä. Tehokkaita ja helppoja liikesarjoja. M.A.X vahvistaa ja kiinteyttää jalkoja, pakaroita ja ylä- ja keskivartaloa, parantaa tasapainoa ja koordinaatiokykyä sekä tehostaa rasva-aineenvaih-duntaa. Välineenä vain oma keho ja step-lauta.

Hydrotraining

Hydrotraining on vesiurheilumuoto, jossa treenit koostuvat monipuolisista allasosuuksista ja aika ajoin noustaan myös altaan reunalle harjoittelemaan kehon omalla painolla. Sopii kaikille ikään tai liikuntataustaan katsomatta!

Kuntosali, laiteopastus

Oletko juuri aloittanut kuntosalilla käymisen? Tai kaipaat opastusta? Tällä tunnilla perehdytään laitteiden käyttöön ja katsotaan yhdessä säätöjä ja sopivia vastuksia.

RVP muokkaus

Tehokas treeni vartalon muokkaukseen, joka keskittyy reisi-vatsa-peppu-alueelle.

Vesijuoksu

Jokaiselle sopiva, tehokas vesiliikuntatunti. Tunnilla käytetään vesijuoksuvyötä, jonka saat ohjaajalta veloituksetta lainaksi, tai jos haluat käyttää omaa vesijuoksuvyötä, sekin sopii.

Kehonhuolto

Fysioterapeutin pitämä tunti, jossa keskitytään tuki- ja liikuntaelimistön (niskahartiaseutu ja selkä) omahoitoon teoriassa ja käytännössä. Vahvistetaan kehon tukilihaksia sekä kehon liikkuvuutta erilaisia metodeita sekä myös välineitä hyödyntäen. Tämä on se tunti, johon uskallat tulla, mikäli sinulla on näiden alueiden kanssa ongelmia tai ennaltaehkäisy tavoitteena.

10-KERRAN JUMPPA-/VESIJUMPPA­KORTTI  85,00 €

Voimassa 12 kk

KERTAMAKSU JUMPAT JA VESILIIKUNNAT 13,00 €
(Hotelliasukkaat 6,00 €)

Tutustu ryhmäliikunta­kalenteriin!